poniedziałek, 9 lutego 2015

Sukces przez S

Kto pamięta jeszcze o tym, co postanowił z nowym rokiem zmienić?
Ha, no pewnie, że są wśród Was tacy wytrwali śmiałkowie. Ale skąd oni się biorą? 

Ci wytrwali to ludzie, którzy noszą w sobie tajemnicę. Oni wiedzą coś, czego nie wiesz Ty, który nie możesz wytrwać w postanowieniu zmiany. Ty, który równie szybko porzucasz postanowienie, co je podejmujesz. Wydaje Ci się najpierw, że nowy rok, wielka data, ułatwi Ci przejście. Że z nowym rokiem staniesz się lepszy, inny, szczęśliwszy, weselszy, szczuplejszy, a świat będzie piękniejszy,  problemy znikną i życie będzie lżejsze. Nic bardziej mylnego. To tylko data. Czas. Taki sam, jak każdy inny. Widzisz, ja też miałam znaleźć więcej czasu na to, by pisać częściej bloga. Ale cóż... nie znalazłam. Warto umieć sobie wybaczać. Powiedzieć no dobrze, wczoraj wytrwałem. Dzisiaj wytrwałem. Jutro wytrwam. Teraz poniosłem klęskę, ale to jest wpisane w sukces. Kiedyś przeczytałam, że sukces jest jak gotujące się jajko na twardo. Jeżeli będziesz zbyt niecierpliwy, skorupka pęknie, a żółtko się rozleje. Jeżeli wczoraj wytrwałeś, a teraz coś poszło nie tak - daj sobie chwilę i zacznij, tak, jakbyś kontynuował. Sukces jest jak dom z cegieł. A każda z cegieł, to małe zwycięstwo nad sobą. Zdarzają się  wyszczerbione dni, ale to one właśnie budują naszą mądrość i siłę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz